Supreme a jeho zkouška dospělosti

Supreme a jeho zkouška dospělosti

Vstup investiční skupiny The Carlyle Group do Supreme potvrdil zakladatel značky Supreme Jeff Jebbia. Proč je kolem toho takové haló? Protože si myslím, že to může změnit jak Supreme, tak celý segment streetwearu.

 

Teď čekám dramatický růst Supreme jako značky, protože investované peníze a energie se musí vrátit na tržbách. Nejde o to, kolik hotovosti Carlyle vloží do Supreme. Ale zkušenosti celé skupiny s tím, jak dělat obchod. Orientují se ve finančním světe. Mají síť kontaktů od New Yorku po Sydney. A Supreme teď patří do rodiny, která má všechno od marketingové agentury po stavební firmu.

 

Supreme znají mladí lidé po celém světě, ale rozhodně si ho zatím všude nekoupí. A to se změní. V České republice Supreme obchod na Staroměstkém náměstí fakt nečekejte a resellujte v klidu dál. Ale na Supreme pobočku v Pekingu bych si snad i vsadil.

 

Pokud se tady něco nepokazí, může být chování Carlyle inspirací pro další obchodní skupiny. LVMH nebo Kering streetwear značky do teď přehlížejí. Přitom mít v portfóliu Filling Pieces, Palace Skateboards nebo Wood Wood by přesně zapadlo do prostoru mezi Givenchy a Sephoru.

 

Možná jste o The Carlyle Group do teď neslyšeli. Tak i takhle může podobný typ firmy zapracovat na své značce. Vstoupili do odvětví, které je prostě víc hot než zdravotnictví. Pro představu otevřete jen jejich web a jen podle úvodní fotky pochopíte, jak různé světy se právě teď potkaly. A když se jim to zalíbí, nebude Supreme poslední.

 

Když už si do portfólia pořídíte hračku jako Supreme, budete chtít, aby byla vidět. Toho se dá dosáhnout různě, od navýšení počtu celosvětové inzertní plochy, po dramatický nárůst produkce. Rozumějte jako tričko Supreme na každém rohu.

 

Streetwear značky na burze? Supreme je určitě jednou z těch značek, která by se na burze objevit mohla. Ale být na burze není jen o tom mít větší hodnotu a více peněz na rozvoj. Taky to může znamenat, že při slabém managementu řešíte víc IPO a uspokojení akcionářů než novou kolekci.

 

Supreme bude na prodej. Za tři až pět let jako nejznámější streetwear/skateboard značka nebo jako dobře fungující firma, nebo jako odstrašující příklad, který bude potřeba zachránit z červených čísel. Tak jako tak, od teď se dá Supreme koupit. Otázkou zůstává, jestli se i v tomhle světě bude stát fronta.


Úvodní fotka; zdroj Hypebeast

Team generation Y. The owner of studio and showroom in Prague. I'm interested in marketing communication and fashion business.