Dvě hodiny na Fashion Dealã​​​​​​​

Dvě hodiny na Fashion Dealã​​​​​​​

Praha zažila svůj poslední ročník Fashion Dealã. Kdo akci do teď nezažil, tak už se ni bohužel nepodívá. Já se na posledním ročníku zastavil na pár hodin a utratil tam všechny svoje peníze za jídlo a kafe. A hlavně tam pozoroval lidi. Tady je to, co už se mi nevešlo na Twitter.

 

Fashion v holešovické hale 🔥

Místo červeného koberce a světla jen beton, stařé zářivky a prach. Ale ve streetstylu vidíte to samé: Balenciaga, Louis Vuitton x Supreme, Bape a The North Face. Streetwear a loga táhnou na všech úrovních. 

 

Peníze ♻️

Vypadá to, jako kdyby byl reselling tradiční brigáda lidí z generace Millenials. Tak až uslyšíte, že veškeré peníze této generace pochází od rodičů, neberte to jako 100% pravdu. Tahle generace vyrůstá v době, kdy principy sdílené ekonomiky chápe stejně přirozeně jako dotykové displeje svých telefonů. Reselling z vás může udělat milionáře. A taky ovlivňuje ekonomické výsledky dvou největších sportovní značek světa.

 

Láska a loajálnost 🤷🏻‍♀️

Na první pohled nebude loajálnost k jedné jediné značce silnou stránkou generace Millenials. A značky i obchody už by se s tím měly smířit. Jednou si váš produkt koupí u vás, jednou někde levněji a po třetí už vás nechtějí a koupí si něco jiného. Chcete aby o vás mluvili jen hezky? Oslovte je emocí a zážitkem, který na Instagramu nenajdou. Vy skrytu duše vás budou mít rádi a na Instagram už to dají za vás a lépe.


Team generation Y. The owner of studio and showroom in Prague. I'm interested in marketing communication and fashion business.